Właścicielem Sky Hotel Kraków jest Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Sunshine Property Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie 31 – 034, ul. Lubicz 9, NIP 5262888549, REGON 140248987, KRS 0000244583.
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Sky Hotel Kraków i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty rejestracyjnej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji, lub zapłatę należności za pobyt w Sky Hotel Kraków. Dokonując ww. czynności gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Sky Hotel Kraków.
3. Regulamin jest dostępny do wglądu w recepcji oraz w każdym pokoju noclegowym.
§2 DOBA NOCLEGOWA
1. Pokój wynajmowany jest na doby noclegowe.
2. Doba noclegowa trwa od godziny 14:00 do godziny 12:00 dnia następnego.
3. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej, jednakże nie później niż do godziny 11:30. Sky Hotel Kraków może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu, w przypadku braku dostępności pokoi lub w przypadku gości nieprzestrzegających obowiązującego Regulaminu Sky Hotel Kraków.
4. Sky Hotel Kraków zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy przedłużenia pobytu gościa, w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
5. W przypadku skrócenia pobytu, gość musi zgłosić ten fakt w recepcji Sky Hotel Kraków najpóźniej do godziny 12:00. Jeśli jednak pokój jest dostępny tego dnia, a gość pozostanie w pokoju po godzinie 12:00, wówczas kolejną dobę noclegową uznaje się za rozpoczętą i gość będzie zobowiązany do jej opłacenia.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK
1. Podstawą do zameldowania gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty rejestracyjnej wraz z akceptacją regulaminu. Zameldowaniu podlegają wszystkie osoby korzystające z usług Sky Hotel Kraków. Samodzielnego zameldowania można dokonać osoba, która ukończyła 18 rok życia i potwierdzi ten stan odpowiednim dokumentem.
2. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
3. Osoby niezameldowane mogą gościnnie przebywać w pokoju noclegowym od godziny 8:00 do godziny 21:00. Po godz. 21:00 recepcja zastrzega sobie prawo do obciążenia rachunku gościa kwotą 200 PLN/osoba za domeldowanie.
4. Sky Hotel Kraków może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu, szkody na osobie gościa, pracowników obiektu Sky Hotel Kraków lub innych osobach przebywających w obiekcie Sky Hotel Kraków.
5. Przy zameldowaniu Sky Hotel Kraków zastrzega sobie prawo dokonania preautoryzacji karty płatniczej.
6. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana wpłata zgodnie z obowiązującymi w potwierdzeniu rezerwacji warunkami. Brak gwarancji płatności za rezerwację dokonanej na ustalonych wcześniej warunkach, może skutkować anulowaniem rezerwacji przez recepcję Sky Hotel Kraków.
7. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu, w trakcie trwania doby noclegowej, Sky Hotel Kraków nie zwraca opłaty za bieżącą dobę noclegową.
8. Wydawany gościom klucz dostępu do pokoju, jest indywidualnie przypisaną kartą, której zgubienie skutkuje poniesieniem przez gościa kosztu 30 PLN.
§4 USŁUGI
1. Sky Hotel Kraków świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem zgodnym ze standardami w hotelach czterogwiazdkowych.
2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
3. Sky Hotel Kraków ma obowiązek zapewnić gościom:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku;
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o gościu;
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Sky Hotel Kraków;
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wtedy, kiedy wyrazi takie życzenie;
- standardowej wymiany bielizny pościelowej oraz ręczników, lecz także na specjalne życzenie gościa.
4. Dodatkowo na życzenie gościa, Sky Hotel Kraków świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
- budzenie o wyznaczonej godzinie;
- przechowanie bagażu gościa;
- zamawianie taksówek
§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
1. Dzieci poniżej 16 roku życia powinny znajdować się na terenie Sky Hotel Kraków pod stałym nadzorem rodziców lub opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w Sky Hotel Kraków w wyniku działania dzieci.
2. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych w Sky Hotel Kraków powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Sky Hotel Kraków zastrzega możliwość obciążenia karty kredytowej gościa za wyrządzone szkody w trakcie jego pobytu w Sky Hotel Kraków lub po jego wyjeździe.
3. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Sky Hotel Kraków może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Sky Hotel Kraków, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia budynku.
4. Każdorazowo gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa przeciwpożarowego i przeciążenia elektrycznego, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz sprawdzić czy drzwi od pokoju są zamknięte i nie wydają sygnału dźwiękowego.
5. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych lub podobnych, papierosów elektronicznych oraz urządzania ogniska lub przypalania / podpalania asortymentu i wyposażenia pokoju. Za złamanie przepisu przez gościa dotyczącego palenia wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych i wykonanej czynności oddymiania pokoju przez personel pokojowy, gość zostanie obciążony kwotą do wysokości 800 PLN. W przypadku załączenia się alarmu przeciwpożarowego w wyniku palenia wyrobów tytoniowych lub podobnych, gość zostanie obciążony kwotą do wysokości 2.500 PLN. W przypadku braku możliwości skasowania alarmu przez pracowników hotelu i przyjazdu Państwowej Straży Pożarnej do hotelu na skutek wywołanego alarmu, gość zostanie obciążony kwotą do wysokości 5.000 PLN. Alarm przeciwpożarowy może być również aktywowany na skutek zbyt dużej ilości pary wodnej wydostającej się z łazienki poprzez otwarte drzwi – za co gość nie zostanie finansowo obciążony. Uprzejmie prosimy więc, aby podczas odbywania kąpieli drzwi łazienkowe były zamknięte.
6. Sky Hotel Kraków przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez gościa do budynku w przypadku opóźnienia związanego z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
7. Zachowanie gości i osób korzystających z usług Sky Hotel Kraków nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Pracownik Sky Hotel Kraków może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę lub wezwać służby porządkowe i policję.
8. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody lub usterki na terenie obiektu niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
9. W przypadku stwierdzenia zabrudzenia pościeli przez gościa, szczególnie trudnej do wyczyszczenia lub nie do usunięcia Sky Hotel Kraków może obciążyć gościa następującymi kosztami:
- ręcznik - 50 PLN, poszewka poduszki lub prześcieradło 80 PLN, poszwa kołdry - 120 PLN, kołdra - 250 PLN;
W przypadku zniszczenia całkowitego asortymentu hotelowego (w tym ręcznika, poszewki poduszki, prześcieradła, podkładu pod prześcieradła, poszewki kołdry, kapy), gość może zostać obciążony następującymi kosztami:
- ręcznik - 70 PLN, poszewka poduszki lub prześcieradło - 150 PLN, poszwa kołdry - 200 PLN, kołdra - 350 PLN.
W przypadku potłuczenia lub uszkodzenia szklanego wyposażenia pokoju, Sky Hotel Kraków może obciążyć gościa następującymi kosztami:
- szklanka - 20 PLN, filiżanka - 40 PLN, karafka do wody - 50 PLN, zniszczone biurko - 700 PLN, potłuczenie szyby okiennej - 1000 PLN, zniszczenie TV - 2000 zł, zniszczenie telefonu - 100 zł, uszkodzenie sejfu - 300 zł, uszkodzenie lodówki - 550 zł, set kawowy - 350 zł.
§6 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w pokoju po wymeldowaniu. Odnalezione przedmioty będą przechowywane w Sky Hotel Kraków przez okres 3 miesięcy, w którym to czasie Gość będzie mógł je odebrać lub zorganizować na własny koszt przesyłkę kurierską do dowolnego kraju, w czym Sky Hotel Kraków postara się pomóc.
2. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny i następnie usuwane z Sky Hotel Kraków.
§7 REKLAMACJE
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje zostaną przyjęte przez recepcję Sky Hotel Kraków a następnie zostaną rozpatrzone przez Managera obiektu.
3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
§8 POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Na terenie Sky Hotel Kraków obowiązuje całkowity zakaz wprowadzenia zwierząt. Wyjątek stanowi pies przewodnik osoby niewidomej i zgoda pracownika recepcji. Zgoda ta może zostać wydana po wniesieniu ekwiwalentu pieniężnego w kwocie 150 PLN/dobę od jednego zwierzęcia.
2. Jeśli podczas doby noclegowej i pobytu gościa w pokoju dojdzie do uszkodzeń wyposażenia pokoju, jego elementów ruchomych i stałych, gość zostanie obciążony kwotą na podstawie dokonanej wyceny przez personel Sky Hotel Kraków. Dodatkowo kwota ta zostanie powiększona o dwie kolejne doby noclegowe wg cennika obowiązującego na dany dzień.
3. Zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 ze zmianami dotyczącymi ustawy o ochronie zdrowia, obowiązuje całkowity zakaz używania lub palenia tytoniu oraz wyrobów tytoniowych w tym również e-papierosów wewnątrz obiektu (czyt. §5 ust. 5).
4. W pokojach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych oraz wybuchowych.
5. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Sky Hotel Kraków, oraz obowiązująco ustawą o ochronie danych osobowych RODO z dnia 25.05.2018 r, dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu gościa w rezydencji i korzystania przez gościa z pozostałych usług świadczonych przez Sky Hotel Kraków. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
6. Zabrania się nieobyczajnych zachowań na terenie Sky Hotel Kraków (m.in.: wywoływania zgorszenia w miejscach publicznych Sky Hotel Kraków). Pracownik może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę. Zakazuje się prowadzenia na terenie Sky Hotel Kraków akwizycji i sprzedaży obnośnej. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Sky Hotel Kraków, powodowania nieprzyjemnych zapachów oraz innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych gości. Gościom nie wolno wynosić na teren Sky Hotel Kraków posiłków i napojów z Sali Śniadaniowej. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu. Wszelkie kwestie sporne regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.
Niniejszy dokument reguluje zasady dokonywania rezerwacji, anulowania rezerwacji, płatności za rezerwację oraz ważności rezerwacji
I. SPOSÓB DOKONANIA REZERWACJI
Rezerwacji pobytu można dokonać poprzez:
a) wypełnienie i zaakceptowanie formularza rezerwacji na stronie internetowej www.skyhotelkrakow.pl,
b) przesłanie zamówienia rezerwacyjnego w formie pisemnej - formie elektronicznej (e-mail),
c) telefoniczne zamówienie pobytu,
d) osobiste potwierdzenie rezerwacji w Recepcji Sky Hotel Kraków.
Po dokonaniu rezerwacji, zgodnie z procedurą opisaną powyżej, Sky Hotel Kraków prześle na wskazany przez Państwa adres poczty elektronicznej dokument autoryzacyjny (potwierdzenie rezerwacji) - z wyjątkiem przypadku opisanego w pkt. d jak wyżej opisano.
Warunkiem koniecznym dla dokonania rezerwacji on-line wiążącej prawnie Sky Hotel Kraków z Gościem, jest poprawne wypełnienie formularza rezerwacji przez Gościa. Obowiązkiem rezerwującego jest uiszczenie całkowitej wartości rezerwowanego pobytu, jeśli warunki rezerwacji to określają. Specjalne warunki rezerwacji lub płatności mogą pojawić się w przypadku ofert specjalnych i indywidualnych ustaleń z recepcją Sky Hotel Kraków.
Gość dokonujący rezerwacji w Sky Hotel Kraków jest zobowiązany potwierdzić w formie pisemnej, iż podana karta kredytowa nie została skradziona, została użyta za zgodą jej właściciela i należy do osoby, której dane widnieją na karcie. Oznacza to również, że podczas dokonywania płatności w Sky Hotel Kraków, karta kredytowa nie została użyta przez osobę do tego nieupoważnioną.
W przypadku płatności przy użyciu usługi linku do płatności online informuje się:
Akceptant przyjmuje płatności za rezerwacje za pomocą systemu EspagoLink, operatorem płatności jest Elavon Financial Services Designated Activity Company (Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce [oraz w przypadku korzystania z Przelewy24 - PayPro S. A.]. Po dokonaniu rezerwacji (bezzwrotnej, w systemie rezerwacyjnym, telefonicznie itd), otrzymają Państwo (np. na adres email użyty przy rezerwacji) spersonalizowany link (wraz z instrukcją), przy użyciu którego należy uregulować płatność za rezerwację kartą płatniczą (lub przelewem) na stronie płatności zabezpieczonej protokołem SSL.
Reklamacje związane z płatnością elektroniczną oraz działaniem strony internetowej należy kierować:
• pisemnie na adres Właściciela Sky Hotel Kraków lub
• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty email na adres: info@skyhotelkrakow.pl
Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady lub nieprawidłowości; (2) żądania; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Akceptanta. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Ustosunkowanie się do reklamacji przez właściciela Sky Hotel Kraków następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
W przypadku rezerwacji bezzwrotnych (gwarantowanych), Gość zostaje obciążony zgodnie z warunkami rezerwacji – za całość rezerwacji zgodnie z punktem II i podpunktem 2 niniejszego regulaminu.
Dane dotyczące transakcji: typ, numer karty płatniczej, data ważności, numer CVV (trzycyfrowy kod na odwrocie Twojej karty płatniczej) są wprowadzane na bezpiecznej stronie szyfrowanej przy użyciu protokołu SSL. Sky Hotel Kraków nie przechowuje i nie przetwarza numerów kart płatniczych, a jedynie informacje o typie karty oraz 4 ostatnie cyfry jej numeru.
Rezerwacja nie zostanie skutecznie zagwarantowana w przypadku braku wpłaty zadatku lub braku wystarczających środków na podanej karcie kredytowej o czym gość zostanie poinformowany. We wszystkich pozostałych i nieopisanych powyżej przypadkach, łączna wartość rezerwacji powinna zostać opłacona w momencie zameldowania. W przypadku chęci swobodnego korzystania z dodatkowych usług oferowanych przez Sky Hotel Kraków, wymagana jest preautoryzacja na karcie kredytowej lub depozyt gotówkowy na kwotę równą potencjalnemu kosztowi zamówionych usług. Koszt dodatkowych usług zostanie wyliczony na podstawie obowiązującego w danym dniu cenniku.
II. ANULOWANIE REZERWACJI
A. Warunki anulowania rezerwacji
1) Oferta Standardowa:
a) wszelkie zmiany w dokonanej rezerwacji lub bez kosztowa anulacja, są możliwe do 2 dni przed przyjazdem, 12:00 czasu lokalnego,
b) w przypadku niepojawienia się Gościa, Sky Hotel Kraków zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej podanej do gwarancji na kwotę - równą pierwszej dobie każdego zarezerwowanego oraz anulowanego pokoju.
2) Oferta Bezzwrotna:
a) wszelkie zmiany w dokonanej rezerwacji lub bez kosztowa anulacja nie są możliwe,
b) w przypadku niepojawienia się Gościa (no-show), Sky Hotel Kraków zastrzega sobie prawo do zatrzymania wpłaconego zadatku.
3) Oferta Warunkowa:
a) wszelkie zmiany w dokonanej rezerwacji możliwe są tylko po wyrażeniu zgody i na podstawie dobrej woli hotelu i rezerwującego lub zapisu warunkowego w potwierdzeniu rezerwacji gościa, który jasno określa możliwości modyfikacji lub anulowania rezerwacji
Dodatkowe warunki anulacji lub modyfikacji mogą się pojawić w przypadku ofert specjalnych lub podczas wyboru właściwej oferty, aktualnie dostępnej.
W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z recepcją Sky Hotel Kraków na adres mailowy: info@skyhotelkrakow.pl, telefonicznie: +48 12 306 55 00 / +48 512 891 212
W przypadku dokonania prawidłowej anulacji rezerwacji standardowej zgodnie z powyższymi warunkami wynikającymi z II A, pkt 1. ust.a, przedpłata może zostać zwrócona tylko i wyłącznie na rachunek bankowy, z którego została dokonana. Definiują to warunki bezpieczeństwa transakcji bankowych i kartami kredytowymi. Anulowanie rezerwacji wymaga zachowania formy pisemnej dla swojej ważności. Czas zwrotu przedpłaty odbywa się na warunkach ustalonych przez terminal bankowy i zasady, i warunki banku konta właściciela.
B. Skrócenie pobytu
Skrócenie pobytu jest możliwe tylko w przypadku rezerwacji w ofercie Standardowej. Taka usługa ze strony Sky Hotel Kraków jest bez kosztowa po wcześniejszych ustaleniach z pracownikami recepcji, którzy wyrażą na to zgodę. W celu bez kosztowego skrócenia pobytu, prosimy o poinformowanie recepcji o tym fakcie najpóźniej do godziny 12:00 w dniu planowanego przyjazdu do Sky Hotel Kraków. Zgłoszenie chęci skrócenia pobytu po godzinie 12:00 nie zostanie uznane. Skrócenie pobytu w ofercie Bezzwrotnej - nie jest możliwe. A zatem wiąże się z uregulowaniem rachunku za cały deklarowany czas pobytu bez żadnych zmian.
C. Dane Osobowe
W dokonywanej rezerwacji przez Sky Hotel Kraków, rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji oraz do celów marketingowych zgodnie z przepisami umowy z dnia 28.09.1997r. o ochronie danych osobowych oraz ustawie o ochronie danych osobowych RODO z dnia 25.05.2018 r.
D. Akceptacja Regulaminu
Dokonanie rezerwacji oznacza zapoznanie się z regulaminem, a podpisanie karty rejestracyjnej podczas check- in na recepcji, oznacza jego zaakceptowanie i przestrzeganie praw i obowiązków wynikających z regulaminu obiektu noclegowego Sky Hotel Kraków, włącznie z karami finansowymi nakładanymi na gości za zniszczenia, uszkodzenia i wywołany alarm PPOŻ.
III. DODATKOWE INFORMACJE
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14.00, a kończy się o godzinie 12.00.
Podane przez Sky Hotel Kraków ceny są cenami brutto. Sky Hotel Kraków zastrzega sobie możliwość zmiany cen oraz stosowania odrębnego cennika dla okresów świątecznych, wakacyjnych i długich weekendów.
Cena pokoju zawiera (poza określonymi pakietami):
- nocleg w komfortowym pokoju wraz z wszystkimi jego usługami,
- możliwość skorzystania z bagażowni,
- możliwość nieodpłatnego korzystania z bezprzewodowego Internetu na terenie całego obiektu.
Dzieci do lat 3 – śniadanie w Sky Hotel Kraków - gratis.
Dzieci do lat 11 – śniadanie 50% ceny.
Dzieci od lat 13 – śniadanie 75% ceny.
Młodzież od lat 18 – traktowana w cenniku jako osoby dorosłe.
Możliwa jest dostawka łóżeczka dziecięcego dla dziecka do 3 lat – bezpłatnie.
Dzieci od 4 – 11 lat śpiące z rodzicami w jednym łóżku – bezpłatnie.
Młodzież od 12 roku życia traktowana w cenniku jak osoby dorosłe.
Samodzielnego zameldowania można dokonać osoba, która ukończyła 18 rok życia i potwierdzi ten stan odpowiednim dokumentem.
Usługa noclegowa zostanie opłacona w momencie zameldowania na recepcji. Przedłużenie pobytu, o ile będzie ono możliwe z racji posiadania przez Sky Hotel Kraków wolnych pokoi, zostanie opłacone na recepcji w chwili jego dokonania. Wszelkie dodatkowe usługi powinny zostać opłacone przed planowanym terminem zakończenia pobytu.
Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu w Sky Hotel Kraków powinny być kierowane na adres mailowy: info@skyhotelkrakow.pl lub pod nr tel. +48 12 306 55 00 / +48 512 891 212
IV. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Sky Hotel Kraków dokłada wszelkich starań, aby dane gości przetwarzane były z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (zwanym dalej RODO).
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sky Hotel Kraków ul. Lubicz 9, 31-034 Kraków zaś właścicielem Sky Hotel Kraków jest Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Sunshine Property Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie 31 – 034, ul. Lubicz 9, NIP 5262888549, REGON 140248987
2. celem przetwarzania jest:
a) obsługa składanych zapytań - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą;
b) rezerwacja pokoju hotelowego - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą;
c) realizacja umowy usługi hotelarskiej - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
d) marketing usług administratora danych osobowych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – pod warunkiem uzyskania zgody osoby,
której dane dotyczą;
e) zapewnienie bezpieczeństwa osób oraz mienia znajdujących się w hotelu i sali śniadaniowej poprzez stosowanie monitoringu wizyjnego
- na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
3. dane osobowe przechowywane będą:
a) dotyczące składanych zapytań – przez okres 30 dni;
b) dotyczące rezerwacji – przez okres 12 miesięcy od daty dokonania rezerwacji;
c) dotyczące realizacji umowy o usługi hotelarskiej - przez okres 5 lat od licząc od końca roku, w którym, w którym miał miejsce pobyt w hotelu;
d) przetwarzane w celach marketingowych – do odwołania zgody, osoby, której dane dotyczą lub do ustania przyczyny biznesowej;
e) w systemach monitoringu wizyjnego - przez 30 dni.
4. odbiorcami danych osobowych mogą być:
a) zewnętrzne biuro rachunkowe;
b) dostawca platformy rezerwacji usług hotelarskich;
c) firmy świadczące usługi marketingowe;
d) dostawca aplikacji służącej do rozsyłania informacji handlowych;
e) podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych dotyczy celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub realizacji umowy usługi hotelarskiej, a w zakresie, na który została wyrażona zgoda - posiada również Pani/Pan prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować:
a) odmową realizacji usługi hotelarskiej – w przypadku danych przetwarzanych w celu zawarcia umowy usługi hotelarskiej;
b) odmową rezerwacji – w przypadku rezerwacji pokoju Pani/Pana dane nie będą profilowane.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KLIENTÓW SKY HOTEL KRAKÓW DOTYCZĄCA MONITORINGU WIZYJNEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuje się, iż:
Sky Hotel Kraków jest objęty monitoringiem wizyjnym. Monitoringiem objęte są wejścia i wyjścia z budynku, recepcja, lobby bar, restauracja, korytarze i pozostałe ciągi komunikacyjne oraz najbliższy teren wokół budynku.
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym monitoringiem wizyjnym jest Sunshine Property Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Lubicz 9, 31-034 Kraków (tel.: 12 306 5500, info@sunshineproperty.pl).
2. W Sky Hotel Kraków wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: info@sunshineproperty.pl lub listownie na adres: ul. Lubicz 9, 31-034 Kraków, z dopiskiem IOD na kopercie.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie Hotelu oraz zabezpieczenia mienia, a podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora (art. 6 ust 1 pkt f) RODO), który polega na zapewnieniu bezpieczeństwa we wskazanym zakresie. Przetwarzaniu podlega wizerunek zarejestrowany za pomocą kamer przemysłowych. Kamery nie rejestrują dźwięku.
4. Dane mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązujących przepisów prawa i mogą zostać zabezpieczone na wniosek uprawnionych organów (Policja, Sąd).
5. Kamery rejestrują obraz w sposób ciągły. Nagrania są przechowywane przez okres 14 dni, po czym są automatycznie nadpisywane, chyba że w tym czasie uprawniony podmiot wystąpi o ich zabezpieczenie. W takim przypadku dane przetwarzane są do zakończenia postępowania, na potrzeby którego zostały zabezpieczone.
6. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do danych oraz prawo żądania ich sprostowania, (gdy są niezgodne ze stanem faktycznym), usunięcia, ograniczenia przetwarzania (w przypadkach przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa). W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu również prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od Administratora, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Uprawnienie do przenoszenia danych nie dotyczy danych, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, nie może niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych osób, w tym tajemnic handlowych lub własności intelektualnej i będzie ono realizowane w zakresie technicznie możliwym. Pierwsza kopia danych jest bezpłatna.
7. W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza obowiązujące przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie będzie dochodziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania. Dane nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
REGULAMIN PARKINGU NIESTRZEŻONEGO PRZEZNACZONEGO DLA GOŚCI SKY HOTEL KRAKÓW
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE.
1. Regulamin określa warunki wjazdu i korzystania z miejsc postojowych na placu przy budynku Sky Hotel Kraków, zlokalizowanym przy ul. Lubicz 9 będącej własnością Sunshine Property Sp. z o.o.
2. Każdy użytkownik pojazdu poprzez wjazd na teren parkingu akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
3. Parking przeznaczony jest dla Gości hotelowych Sky Hotel Kraków.
4. Parking zawiera 21 miejsc postojowych.
5. Parking jest niestrzeżony, płatny, czynny 24 godzin.
6. Do korzystania z Parkingu uprawnieni są jedynie Goście hotelowi Sky Hotel Kraków, którzy wcześniej dokonali rezerwacji. W przypadku braku wcześniejszej rezerwacji, pracownicy Sky Hotel Kraków są uprawnieni do odmówienia zgody na parkowanie.
§ 2. ZASADY KORZYSTANIA Z PARKINGU.
1. Na terenie parkingu i drogi dojazdowej obowiązują przepisy ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym.
2. Na terenie parkingu obowiązuje maksymalna prędkość poruszania się pojazdów 10 km/h.
3. Pojazdy należy ustawiać ze zwróceniem szczególnej uwagi na pojazdy sąsiednie.
4. Sunshine Property Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku kradzieży, zniszczenia lub uszkodzenia pojazdu na terenie parkingu z winy użytkownika pojazdu, osób trzecich, lub działań sił wyższych.
5. Kierowca pojazdu ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone na terenie parkingu osobom trzecim.
6. Na terenie parkingu i drodze dojazdowej do parkingu zabronione jest:
· ustawianie stoisk handlowych, stołów, namiotów, samochodów służących w celach handlowych,
· prowadzenie wszelkich form sprzedaży,
· palenie tytoniu i używanie otwartego ognia, spożywanie alkoholu,
· wjazd pojazdów przewożących materiały łatwopalne, żrące, wybuchowe,
· naprawianie, mycie, odkurzanie samochodów, wymiana paliwa lub oleju,
· pozostawienia pojazdu z włączonym silnikiem,
· pozostawienie bez opieki bagaży i innych przedmiotów,
· zanieczyszczanie terenu parkingu,
· jazda jednośladami, jazda na rolkach lub deskorolkach.
7. Pracownicy Sky Hotel Kraków są uprawnieni do usunięcia z terenu parkingu osoby niestosujące się do powyższych zakazów.
8. Zabrania się parkowania pojazdów na drodze dojazdowej do parkingu oraz drodze włączenia się do ruchu oraz w miejscach w których ustawienie samochodu może powodować zagrożenie dla ruchu pojazdów, osób lub mienia.
9. Jeżeli użytkownik pojazdu poprzez niewłaściwe zaparkowanie pojazdu utrudni lub zablokuje ruch na terenie parkingu, pracownik Sky Hotel Kraków jest uprawniony do zlecenia odholowania pojazdu na koszt użytkownika pojazdu.
10. Dzieci mogą przebywać na terenie parkingu wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.
11. Korzystający z parkingu, którzy nie zastosują się do zasad ustalonych niniejszym regulaminem podlegają sankcjom nałożonym przez Straż Miejską i Policję.
REGULAMIN SIŁOWNI i STREFY FITNESS
Postanowienia Ogólne
1. Strefa Fitness dostępna jest nieodpłatnie tylko dla Gości Hotelu.
2. Korzystanie ze Strefy Fitness jest możliwe po zapoznaniu się z Regulaminem.
3. Przebywanie na terenie Strefy Fitness traktowane jest jako akceptacja warunków Regulaminu.
4. Regulamin i jego postanowienia obowiązują wszystkich Gości Hotelu korzystających ze Strefy Fitness.
5. Strefa Fitness czynna jest codziennie w godzinach 7:00 – 22:00
6. Hotel nie prowadzi rezerwacji miejsc w Strefie Fitness.
7. W skład Strefy Fitness wchodzi:
a) sala do ćwiczeń cardio wyposażona w sprzęt najwyższej jakości firmy Technogym
b) sala do ćwiczeń siłowych wyposażona w sprzęt najwyższej jakości firmy Technogym
8. Hotel zapewnia w Strefie Fitness świeże ręczniki, wodę do picia i środki dezynfekujące.
9. Osoby poniżej 18 roku życia mogą korzystać ze Strefy Fitness za wiedzą i pisemną zgodą opiekuna. Na prośbę Obsługi Hotelu, Gość ma obowiązek okazać dokument potwierdzający tożsamość i wiek.
10. W Strefie Fitness obowiązuje zakaz wstępu dzieciom poniżej 12 roku życia.
11. W Strefie Fitness przebywają tylko osoby ćwiczące.
12. Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, informując o tym Gości, a także do upomnień w nagłych wypadkach, które nie są objęte Regulaminem.
Korzystanie ze strefy Fitness
1. Podstawą do korzystania ze Strefy Fitness jest zameldowanie w Hotelu.
2. W Strefie Fitness obowiązuje odpowiedni strój sportowy, przeznaczony do ćwiczeń w szczególności sportowe, zmienne obuwie z czystą podeszwą. Hotel ma prawo odmówić Gościom wstępu do Stefy Fitness, w przypadku nieposiadania przez nich odpowiedniego stroju lub obuwia.
3. W Strefie Fitness obowiązkowo należy korzystać z ręcznika podczas ćwiczeń.
4. Goście powinni:
a) korzystać z pomieszczeń Strefy Fitness, urządzeń i sprzętu Strefy Fitness zgodnie z ich przeznaczeniem,
b) zachować należytą ostrożność w posługiwaniu się wyposażeniem i sprzętem Strefy Fitness,
c) po zakończeniu ćwiczeń zdezynfekować sprzęt i stanowisko oraz uporządkować w sposób zastany przed rozpoczęciem ćwiczeń,
d) stosować się do poleceń obsługi Hotelu,
e) opuścić Strefę Fitness przed jej zamknięciem.
5. W Strefie Fitness zakazane jest
a) wnoszenie, spożywanie, korzystanie lub posiadanie:
• napojów alkoholowych
• artykułów tytoniowych,
• elektronicznych papierosów,
• narkotyków, używek lub innych środków odurzających,
• jedzenia
b) wnoszenie przedmiotów stanowiących zagrożenie dla zdrowia i życia innych użytkowników (w tym niebezpiecznych narzędzi, broni, materiałów pirotechnicznych, łatwopalnych oraz wybuchowych),
c) wpuszczanie i przebywanie zwierząt,
d) zakłócanie spokoju innych osób przebywających w Strefie Fitness, krzyczenie i używanie słów powszechnie uważanych za wulgarne i obraźliwe,
e) wszczynanie fałszywych alarmów,
f) bieganie (nie dotyczy korzystania z bieżni),
g) używanie osobistych odbiorników radiowych,
h) użytkowanie telefonów komórkowych, aparatów fotograficznych, kamer wideo w sposób naruszający prywatność innych gości,
i) fotografowania lub filmowania w celach handlowych,
j) prowadzenie treningów personalnych przez osoby niezatrudnione przez Hotel,
k) organizowanie imprez, turniejów sportowych, zawodów bez pisemnej zgody Hotelu,
l) zaśmiecanie i zanieczyszczanie pomieszczeń Strefy Fitness,
6. niszczenie, przestawianie, wynoszenie wszelkich rzeczy stanowiących wyposażenie Strefy Fitness
7. Na terenie Strefy Fitness obowiązuje niniejszy Regulamin, Regulamin Hotelowy Sky Hotel Kraków oraz aktualne wytyczne dostępne w Recepcji.
8. Hotel zastrzega sobie prawo do wyproszenia ze Strefy Fitness osób, które nie stosują się do jednego z poniższych tj.: niniejszego Regulaminu, Regulaminu Hotelowego Sky Hotel Kraków, czy aktualnych zasad i ograniczeń.
Odpowiedzialność
1. Goście korzystający z urządzeń treningowych czynią to na własną odpowiedzialność.
2. Goście ponoszą odpowiedzialność finansową za wszelkie wyrządzone przez siebie szkody lub zniszczenia dokonane w Strefie Fitness, w szczególności za uszkodzenia sprzętu wynikające z niepoprawnego używania i nie przestrzegania zasad bezpieczeństwa. Za szkody wyrządzone przez osoby niepełnoletnie odpowiada opiekun prawny dziecka.
3. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione, jak również za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie rzeczy wniesionych do Strefy Fitness.
4. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za kontuzje czy urazy Gościa powstałe w Strefie Fitness podczas ćwiczeń, w wyniku niewłaściwego korzystania z urządzeń Strefy Fitness oraz nieprzestrzegania Regulaminu i zasad bezpieczeństwa.
5. Z zastrzeżeniem przepisów obowiązującego prawa, Hotel nie odpowiada za śmierć, urazy, utratę zdrowa bądź mienia powstałych na terenie Strefy Fitness w wyniku jej użytkowania.
Zalecenia
Zaleca się:
1. aby osoby z problemami zdrowotnymi przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultowały się z lekarzem,
2. Przed rozpoczęciem ćwiczeń:
a) wykonać rozgrzewkę w celu uniknięcia kontuzji,
b) sprawdzić stan urządzenia – wszelkie usterki, uszkodzenia sprzętu, przyrządów należy zgłosić do recepcji Hotelu.
3. Rozpoczynać trening z małymi obciążeniami, stopniowo zwiększając intensywność ćwiczeń,
4. Nie ćwiczyć do wyczerpania sił,
5. Osobom korzystającym ze Strefy Fitness, które w czasie ćwiczeń źle się poczują, aby natychmiast przerwały ćwiczenia i powiadomiły obsługę Hotelu,
6. Nie zajmować stanowisk do ćwiczeń podczas odpoczynku.
Dziękujemy za zapoznanie się z Regulaminem oraz jego przestrzeganie
Odtwarzacz muzyczny
Aby skorzystać z odtwarzacza muzycznego, prosimy o ustanowienie połączenia Bluetooth
Umieść urządzenie bluetooth w odległości do 3m od odtwarzacza.
Na odtwarzaczu „Ecler” wciśnij przycisk „M” aby wybrać opcję BT
Na urządzeniu bluetooth odszukaj urządzenie o nazwie „ECLERF061A1397” i nawiąż połączenie potwierdzając je hasłem: 8063. Po zakończeniu pamiętaj o rozłączeniu połączenia.
I. Postanowienia wstępne
II. Zasady zapewniające bezpieczne relacje między pracownikami Hotelu a małoletnim, a w szczególności zachowania niedozwolone wobec małoletnich
III. Zasady i procedury identyfikacji małoletniego przebywającego w Hotelu i jego relacji do osoby dorosłej, z którą przebywa w Hotelu
IV. Zasady i procedury reagowania w przypadku uzasadnionego przypuszczenia, że dobro małoletniego znajdującego się na terenie Hotelu jest zagrożone
V. Procedury i osoby odpowiedzialne za składanie zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa na szkodę małoletniego oraz zawiadamianie sądu opiekuńczego
VI. Zakres kompetencji osoby odpowiedzialnej za przygotowanie pracowników Hotelu do stosowania Standardów, zasady przygotowania tych pracowników do ich stosowania oraz sposób dokumentowania tej czynności
VII. Postanowienia końcowe